ترسا

زیبا و جذاب

ترسا

زیبا و جذاب

اجباری


Related image

کی اشکاتو پاک میکنه،وقتی تو پادگانی !


دست رو موهات کی میکشه،وقتی که مو نداری !
Related image
سلامتی همه سربازا !

 

نوشتم نامه ای با برگ انگور... جدا گشتم دو سال از خانه ام دور...


تو که خدمت رو ندیدی...  زور پاسدار نکشیدی...  از سختی روزگار چی دیدی

تو که خوابی توکه بیدار...تو که هستی گاهی بیکار...لحظه های شب وبا خدا قسمت میکنی

منو بشناس که همیشه/ وقت پستم پشت شیشه/ من خشکیده وظیفه/ توی برجکم همیشه

سال گنگ دوهزارو / خدمتو شهر لرا* رو  / تو که نیستی که ببینی / شب سخت پست ما رو

پاسدارای بی مروت / پله های پشت برجک  /  تو نبودی که ببینی /  شب تلخ  برج ما رو


نوشتم نامه ای با برگ چایی                کلاغ پر میروم مادر کجایی

ســــــــــــلامتی همتون سربازا

عکسهایی از یک مرکز آموزشی خدمت سربازی

روز و شبم را گذراندم در قدر ناجا  

 هر روز می رفت و تکرار بود و باز فردا
هر روزش تنبیه داشت هر تنبیهش بسی سختی 

یک شبش سرد و یک شبش در عطش گرمی
خدا نیارد آن روز را که نگهبان باشی  

چشمان خسته و در انتظار افسر نگهبان باشی
روز ها قبل از سحر ز خواب برخاستن

شب ها تا دیر وقت بیداری و ساختن
شب و روزمان را کاری نکردن

جز تنبه دور برجک و گرد و خاک خوردن
چقدر سخت بود اوایل برای همه

برپا دادن ، نظافت ، صبحگاه و رژه
حال رسیده ایم به انتهای دوره همه

چشم انتظار روز آخر و پایان دوره
نمی دانم چه حالی خواهم شد بعد ها

با شنیدن نام مرکز آموزشی قدر ناجا
چه روز هایی داشتیم در قدر ناجا

در آن هادی شهر و شهر غم ها


Related image


Image result for ‫عکس هایی در مورد سربازی‬‎


Image result for ‫عکس هایی در مورد سربازی‬‎

پیام عاشقانه

عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو / عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، به تو دل بسته ام .


روز اول خیلی اتفاقی دیدمت...

روز دوم الکی الکی چشمهام به چشمت افتاد...

هفته بعد دزدکی بهت نگاه کردم...

ماه بعد شانسی به دلم نشستی

و

حالا سالهاست یواشکی دوست دارم

 

تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم / کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم .


عاشقت خواهم ماند، بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت

بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت بی هیچ گمانی گوش خواهم داد

بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد

بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد

 

عشق دیگر از شفقت بر کنار افتاده است

هرچه عاشق زارتر معشوق از او بیزارتر . . .

  

اگر بدانی جایگاهت کجاست ، مرا باور میکنی

اگر بدانی چقدر دوستت دارم ، درد مرا درمان میکنی

تو عزیزی برایم ، تو بی نظیری برایم ، حرف دلم به تو همین است ، قلبت می ماند تا آخرین نفس برایم

  

من نه آنه بودم که آسان رفتم اندر دام عشق

آفرین بر فرط استادی آن صیاد باد . . .

 

پیامک های عاشقانه,پیامک عاشقانه,پیامکهای عاشقانه,پیام های عاشقانه

  

یک لحظه نشد خیالم آزاد از تو

یک روز نگشت خاطرم شاد از تو

دانی که ز عشق تو چه شد حاصل من

یک جان و هزار گونه فریاد از تو

 

عشق تو به تار و پود جانم بسته است

بی روی تو درهای جهانم بسته است

از دست تو خواهم که برآرم فریاد

در پیش نگاه تو زبانم بسته است

 

گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده ی عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله ی بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کنان نغمه سر دهم که من شیدای تو و عاشقانه دوستت دارم . 

 

مشکلات به سبکی هوا ، عشق به عمق اقیانوس ، دوستی به محکمی الماس ، موفقیت به درخشانی طلا ، این ها آرزوهای من برای توست .

عاشقانه دوستت دارم

 

پیامک های عاشقانه,پیامک عاشقانه,پیامکهای عاشقانه,پیام های عاشقانه

 

چو عاشق می شدم ، گفتم : ربودم گوهر مقصود ، ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد .

 

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است، همچو شهری که به روی گسل زلزله هاست .

 

آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست / آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست .

 

باز آمدنم به خدمتت دیر نشد / اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد / یک موی تو را به عالمی نفروشم / تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد .

 

عجب جوش و خروشی بود عشقت / خراب باده نوشی بود عشقت / بهشتم را به سیبی داد بر باد / عجب آدم فروشی بود عشقت .

 

نفست باران است ، دل من تشنه ی باریدن ابر ، دل بی چتر مرا میهمان کن .

  

پیامک های عاشقانه,پیامک عاشقانه,پیامکهای عاشقانه,پیام های عاشقانه 

 

دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست

در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست

با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم

بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست

به وبلاگ من خوش آمدید

مهر دل ما مدام تقدیم شما / عمری که شود به کام تقدیم شما / پیدا نشد آن هدیه که در شان شماست / یک باغ گل یاس با سلام تقدیم شما.